Raksystems lanseeraa uuden tytäryhtiön Raksystems Climate Solutions Oy:n

Raksystems Group laajentaa vihreän rakentamisen palveluitaan

Raksystems Group laajentaa palveluvalikoimaansa kiinteistöjen vihreän rakentamisen saralla perustamalla uuden tytäryhtiön, Raksystems Climate Solutions Oy:n.

”Rakennusteollisuus painii suurten haasteiden edessä. Rakentamisen päästöjä tulee leikata ja laatua sekä sisäilmaongelmien juurisyitä korjata. Lähdemme Raksystemsillä vahvasti mukaan vihreän rakentamisen kehittämiseen tuomalla uusia ratkaisuja näiden haasteiden taklaamiseksi ja toteuttamiseksi”, Raksystems Groupin CEO Marko Malmivaara kertoo.

Raksystems Climate Solutions Oy

Raksystems Climate Solutions parantaa asiakkaittensa rakentamisen aikaisia tuotanto-olosuhteita tarjoamalla uusia ratkaisuja vastuullisesti sekä energiatehokkaasti. Oikeilla menetelmillä ja asiantuntevasti toteutettuna vaikutamme huomattavasti kiinteistöjen terveyteen, hyvinvointiin sekä hiilijalanjälkeen heti elinkaaren alusta alkaen. Palveluiden tuottamisessa jatkamme vahvasti Raksystemsin pitkiä perinteitä tinkimättömässä asiakaspalvelussa, laadussa ja asiantuntemuksessa.

Raksystems Climate Solutions on perustettu 2.11.2021 ja yrityksen toimitusjohtajana toimii Janne Vanhanen, jolla on pitkä ja monipuolinen kokemus rakentamisen toimialalta. Janne aloittaa tehtävässään uudessa yhtiössä 2.11.2021.

”Raksystemsin osaaminen on huippuluokkaa – Pohjolan parasta – ja odotan innolla, että pääsen työskentelemään yhdessä kaikkien Raksystemsin kivenkovien ammattilaisten kanssa. Tekemisen meininki ja hyvä fiilis tuntuu heti ovesta Raksystemsille tultaessa. Uusista palveluistamme ja ratkaisuistamme kerromme vielä tarkemmin hieman myöhemmin viestien eri kanavissa mutta ennen kaikkea tapaamalla asiakkaitamme. Onneksi se on vihdoinkin jo mahdollista – tavataan siis pian!”, Raksystems Climate Solutions Oy:n toimitusjohtaja Janne Vanhanen iloitsee.

Marko Malmivaara, CEO Raksystems Group
+358 40 046 4934, marko.malmivaara@raksystems.fi