Uusimaa

IT Service Desk / Onsite Support

Meidän kantava voimamme on toisiaan kunnioittava tiimi, jossa opimme yhdessä joka päivä uutta, jaamme osaamistamme ja tuemme toisiamme. Tiedämme tekevämme tärkeää ja merkityksellistä työtä, jossa jokaisen ammattitaitoinen kädenjälki saa näkyä. Pyrimme joka päivä Pohjolan parhaaksi ja toimintaamme ohjaavat arvomme: hyvinvoiva henkilöstö, kiinteistö ja ympäristö.  Tule rakentamaan kanssamme asumisen parempaa tulevaisuutta!

Millaista meillä on?

Uuden uutukaisessa ja kehittyvässä ICT-tiimissä tukenasi on alan huippuosaajia ja vanhempia konkareitamme. Organisaatiossamme eivät jäykät hierarkiat rajoita tekemisiä, vaan haluamme jokainen olla läsnä ja helposti lähestyttäviä. Teet meillä tärkeää työtä varmistaen, että asiantuntijamme voivat keskittyä liiketoimintaamme. ICT-organisaation kehittyminen on meille tärkeää sekä tiiminä että yksilönä. Kunnioitamme myös työn ja vapaa-ajan tasapainoa.  

Millaista työsi on?

Työtehtäviisi kuuluu käyttäjän IT-asioiden hoitaminen kokonaisvaltaisella palveluasenteella. Haluat ratkaista käyttäjien teknisiä ongelmia ja henkilönä olet myös kiinnostunut ratkaisemaan ongelmia myös laajemmin. Pääset heti hommin kiinni koneiden asennuksissa ja käyttäjän onboarding-tehtävissä. Lisäksi työtehtäviisi voi kuulua myös muita työtehtäviä kokemuksesi ja halukkuutesi huomioiden.

Tarjoamme sinulle:

  • vakituisen työsuhteen innostavassa ja kannustavassa työympäristössämme
  • laaja-alaisen tehtävänkuvan
  • mahdollisuuden oppia ja opetella lisää oman kiinnostuksen mukaan
  • hyvät työsuhde-edut

Toivomme sinulta:

  • Windows käyttöjärjestelmän sekä MS Office -ympäristön hyvää tietämystä ja hallintaa
  • Linux-palvelimien ja erilaisten suunnitteluohjelmien (CAD) tietämys katsotaan eduksi
  • palveluhenkistä asennetta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
  • kokemus vastaavanlaisista tehtävistä katsotaan eduksi

Odotamme innokkaana hakemustasi!

Lähetä meille CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen otsikolla ”IT Service Desk / Onsite Support ” 23.01.2022 mennessä osoitteeseen rekry@raksystems.fi. Huomaathan, että haastattelemme jo hakuajan aikana ja paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tietohallintojohtaja Mika Pyrhönen mika.pyrhonen@raksystems.fi sekä p. 030 670 5511. Voit soittaa Mikalle pe 14.1 tai to 20.1 klo 9-10.

Raksystems Groupin tehtävänä on auttaa kiinteistönomistajia pitämään rakennukset kunnossa. Tämä edistää kiinteistön käyttäjien sekä asukkaiden ja omistajien hyvinvointia. Myös ympäristö kiittää, kun edistämme aktiivisesti kestäviä valintoja ja arvoja. Vähennämme palveluillamme kiinteistöjen ympäristövaikutuksia ja kannustamme asiakkaitamme parempiin valintoihin. Raksystems Group työllistää yli 600 henkilöä Suomessa ja Ruotsissa 28 eri paikkakunnalla. Lisätietoja löydät osoitteesta www.raksystems.com

Jaa tämä

Jaa tämä: Facebook Jaa tämä: LinkedIn Jaa tämä: Twitter Jaa tämä: WhatsApp